Kış...

   Photoshop CS 5 e yüklediğim yeni fırçaları kurcalarken etkilerini görebilmek adına yaptığım illüstrasyonlardan... Aslında denizin yanında kayaya oturmuş havası verecektim, vazgeçtim. Bitirmeyi düşündüğüm bir çalışma değildi nihayetinde...
   Neyse efendim, kış kapımızı çalmış, soğuk havalar kendini iyice hissettirmeye başlamıştı artık... "Snow Girl"  adıyla yayınladığım (http://bit.ly/uG1G0Y) eseri diğer digital art çalışmaların bulunduğu sosyal ortamlara -henüz- yüklemedim... Renk skalasının TN panel bir monitörde  nasıl yutulduğunu da gördüm ayrıca... Eski tip bir CRT monitor bile renkleri daha iyi gösteriyor... IPS teknolojisi uygun bir hale gelmişken bunun içinde ayrı bir blog girdisi oluştururuz artık... Şimdilik durum bundan ibaret...

0 yorum to “Kış...”

 

Bi'blog Copyright © 2011 -- Template created by Hasan BEDER -- Powered by Blogger